Zróżnicowanie źródeł informacji marketingowej w przekroju rodzaju działalności – wyniki badań
Streszczenie
Słowa kluczowe
Pełny tekst
PDFLiteratura
Dietl J. [1998], Orientacja marketingowa polskich przedsiębiorstw, „Master of Business Administration”, nr 2.
Fonfara K. [2001], Rynkowa orientacja polskich przedsiębiorstw, „Marketing i Rynek”, nr 12.
Kaczmarczyk S. [2002], Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa.
Kapera K., Kuziak M., Niestrój R. [2014], Założenia, przebieg badań i ocena zebranego materiału [w:] Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej, red. R. Niestrój, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.
Kędzior Z. [1997], Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwach (próba identyfikacji), „Marketing i Rynek”, nr 7.
Kowal W. [2012], Rozwój koncepcji zarządzania marketingowego w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw, „Handel Wewnętrzny”, t. 9–10, nr 1.
Mazuerk-Łopacińska K. [2002], Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
Pilarski R., Rawski M. [1999], Informacje marketingowe w procesie podejmowania decyzji rynkowych [w:] Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce, red. J. Altkorn, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Wydział Zarządzania, Kraków.
Rawski M. [2012], Informacyjne podstawy decyzji marketingowych [w:] Podstawy marketingu, red. A. Czubała, PWE, Warszawa.
Sojkin B. [2009], Informacyjne podstawy decyzji marketingowych, PWE, Warszawa.
Szostek D. [2012], Stan i rozwój marketingu w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie polski, „Marketing i Rynek”, nr 1.
Wilmańska-Sosnowska S. [1998], Funkcja marketingowa w przedsiębiorstwach handlowych w świetle badań [w:] Marketing 2001, red. T. Rydel, Uniwersytet Gdański, Sopot.
DOI: https://doi.org/10.15678/ZNUEK.2016.0951.0304