Preferencje i świadomość konsumentów w zakresie opakowań mleka
Streszczenie
Słowa kluczowe
Pełny tekst
PDFLiteratura
Andrzejewska O. [2009], Rynek mleka - potencjał do zagospodarowania, „Fresh&Cool Market", nr 6.
Grochulska C. [2008], Mleczna Droga - raport o produktach mlecznych, „Fresh&Cool Market", nr 6.
Jakowski S. [2010], Znaczenie wyglądu opakowań, „Opakowanie", nr 3.
Kędzior Z., Karcz K. [2007], Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa.
Kit L. [2010], Encyclopedia of Packaging Technology, John Willey and Sond, New York.
Korzeniowski A., Ankiel-Homa M., Czaja-Jagielska N. [2011], Innowacje w opakowalnictwie, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
Kowalska A. [2011], Strategia opakowań na przykładzie branży mleczarskiej, PTE, Oddział w Toruniu, Toruń.
Krawczak T. [2011], Powrót do przeszłości, czyli zdrowo w szkle, „Opakowanie", nr 7.
Lisińska-Kuśnierz M., Ucherek M. [2003], Współczesne opakowania, Wydawnictwo PTTŻ, Kraków.
Piekut M. [2011], Produkcja oraz konsumpcja mleka i wyrobów mleczarskich, ,,Przegląd Mleczarski", nr 11.